torsdag 20 september 2007

I GOT IT FROM MY MAMA

Nej, jag har faktist fått mer min pappas kroppsbyggnad, fast i tjejform though. Hes a guy so it would just look wierd if i hade a dudes body........... HAHA BS

Aa men iallafall. Vi ska till Puerto Rico i November. I like it. Fast mamma vill bo i hotelllägenheter, No roomservice...? Haha ima be alright. Nej jag tycker det verkar tråkigt jag vill bo i vårat hus eller hotell not som shit inbetween. Men så länge dom bestämmer är det väl bara att anpassa sig. Det här lät lite drygt av mig.

På gympan idag lärde Angelica mig några matrecept, pasta carbonara bland dom. Inte visste jag att man gör det själv, jag har köpt det på påse någon gång tror jag HA!

Och vad sysslar Jay-Z me? Nytt album mindre än ett år efter förra!? Så poppis äru inte älskling. Plus att när skivan kommer ut den 6 November är det 2 dagar tills du fyller 38. 38! Youre getting old sweetie.


Inga kommentarer: