söndag 2 september 2007

Are You're Curios Too See How It Is To Be With A P.I.M.P?


Wow, redan söndag. Är lite bakis kan man kanske säga. Det ger mig en reason att käka pizza så i dont care. Behöver verligen städa, det är grimey in here right now. Och jag fattar inte varför kökslampan och badrumslampan har gått sönder..? orkar inte dirket gå och handla och stor chans att jag köper rätt lampa. så det får vara för idag.

Imorgon har vi bara en dubbellektion med matte/engelska för dom som vill antar jag. Sen äre frisör. Undra vad vi ska göra för kul,. Diska alla kaffekoppar eller skura golvet, kanske.

Längtar till fredag så att man kan få komma hem och käk food och träffa NORMALA mäsnniskor som inte screws you over, but who gives a fuck.

Arsenal spelar just nu, ska sätta på tvn och be någon komma med en pizza så blir det ultimata söndagen. Och jag vet vad jag ska tatuera, men det behöver en synlig plats. så jag får vönta cirkus 10 månader tills pappasen inte kan bestämma längre. Haha

Inga kommentarer: