torsdag 13 mars 2008

You see potential in all my flaws

MADDES MASTERPIECES



Det senaste dygnet har varit det bästa och sämsta på länge. Igår vann MADDE hela skiten på frisör-dm. SHE KICKED ASS! Anna, Vanessa jag och Madde stog och grät som små barn under OCH efter prisutdelningen. Jag kan inte en förklara lyckan av att se henne vinna. THAT'S HOT.
Julia, älskade. Hon var så super asa bra men jag fattar inte riktigt vad som hände. Hon blev inte ens placerad. Dagens fiasko av domarna.
Efter DM åkte jag hem till Hanna som hade FF. Vi gjorde inte så mycket, typ lagade mat och myste. Och badade jacuzzi. Idag kände sig inte Hanna helt frisk, och jag är ju redan sjuk så vi stannade hemma. Vi gick till affären med the dogs. När vi sen kom hem gjorde vi våfflor med jordgubbar, sylt och grädde. Vi köpte super gott bröd och godis. Och som efterätt till allt det åt vi cookie dough glass från Ben & Jerry's.




Inga kommentarer: