tisdag 4 mars 2008

Am I retarded or am I just overjoyed?

Igår flög jag tillbaka till Stockholm. Mitt idiotiska flyg var försenat så jag fick skynda mig till city och ta en taxi ut mot djurgården. Nordiska museet och allt. Jag tyckte allt var OK.
Sen tog vi bussen in mot stan och jag o Hanna gick av vid Nybroviken och gick längs Birger Jarlsgatan, Stureplan Sturegatan, Kommendörsgatan och ut på Karlavägen. Hälsade på en snabbis på min söta salong. Anna var där så vi pratade lite innan vi drog till Karlaplans t-bana.

Idag vare praktikdag och Madde var där vilket gjorde allt mkt roligare! Vi höll på med lite av varje under dagen och kom fram till att när Chris Brown kommer till Berns om en vecka kommer vi inte in utan en person över 20. Kändes inge vidare tills vi kom på att Madde har sin syrras leggggg. Så nästa fredag äre party på Berns. Vem e på?


Inga kommentarer: