lördag 15 mars 2008

KISS KISS!


I heart this town. Alltid finns det något att göra. Och jag är anonym, no BS eller sånt. UNderbart isnt it?

CB was in town last night. Han är det finaste killen ever! Jag är käääär i dig! You got me all tingly! Haha älskling! Jag drog direkt efter han var klar på scen, jag är lite lagom omtummlad efter gårdagen. Fan!
Satt mest och filisoferade och pysslade med lite av varje när jag kom hem, och helt plötsligt var det morgon.

Ska städa undan och sen ikväll ääre sccchhlager. Jag har inte hört ett ända bidrag, men jag vill att Charlotte ska vinna. Hon är så glamouros! Jag älskar glammiga och lyxiga människor! Dom är så vackra att se på.
Jag känner mig alltid finast i klänning, därför har jag slösat tusentals kronor på dom också. Men dom gör mig lyckligare och dom lyser upp min annars väldigt svart-vita garderob.
Igår pratade jag med min älskade bror. Han var på klassresa i veckan som sagt. Iallafall, klassen skulle till globen city igår och kolla runt lite antar jag. Men när dom åkte iväg fanns det en regel som sa att dom absolut inte fick ha med sig mer än 300:-. 300 på en vecka. Nej det händer inte. Leo ringer och vill att jag skulle åka och möta honom där så han kunde få mer pengar så han kunde handla om han hittade något. Han hade 50 spänn kvar. Va är det för DUM regel? 300! Dra åt skogen!
Antar att det har något med att det finns nån med sämre ställt i hans klass som inte har råd med mer än 300. Synd om dom såklart men det förstör ju samtidigt för dom som kanske ville handla något när dom ändå va i stockholm..
Jaja, life goes on.


Inga kommentarer: