söndag 9 mars 2008

Its a remix with the american dream



The Dream, killen till vänster om CB är ett musikalisktgeni. Han har skrivit typ dom största hitsen under det senaste året. Typ, Rihannas Umbrella, Bed med J. Holiday och nu min nya obsession Mariah Carey - Touch My Body. Helt otrolig låt! Remixen med honom själv är lika bra! Bara idag har jag spelat den 100 gånger på min dator. 3.31 min x 100 = 331 minuter. Det är en massa timmar haha den har spelats på repeat hela dagen!

Han är helt genialisk.

Sen släppte han en egen platta, Love Hate. Med Shawty Is A 10 och Livin' A Lie ft. Rihanna. Dom spelades myyycket i min iPod i höstas.
Han typ jämföras med Ne-Yo som skrev Beyoncés Irreplaceable och Hate That I Love You med Rihanna. Men i mina ögon e han waaay bättre än Ne-yo

Jag avundar verkligen låtskrivare. Det skulle vara det 'jobb' jag helst skulle göra. Men man måste vara djup och poetisk. Since jag inte är nått av de så kan jag bara drömma!

Inga kommentarer: