söndag 2 mars 2008

It's slow sometimes


Jag hatar folk som snor saker av sin kompisar. Det finns faktist personer som gör det. Helt otroligt asså. I fredags hemma hos J så snodde någon ett ciggpaket. VEM SNOR ETT CIGGPAKET? Det var helt nytt oxå. Vi tog ur 2 och la tillbaka det på köksbordet men nästa gång vi ska ha det äre borta. Putts väck. Jag blir så irriterad. Och det var bara vi tjejkompisar där. Vad e problemet liksom.


Regardless. Idag fyllde min moster år så jag o morsan var där och käkade tårta o kakor. Så jag kommer nog inte kunna äta middag ikväll. Min mage e full! Men kladdkakan JAG gjorde igår finns det såklart plats för. Men jag måste nog i sånna fall smyga den förbi mamma och upp för trappan och in i säkerhet. Hon är jobbig så, min mamma.

Imorgon ska jag tillbaka till Stockholm. Flyger från Visby typ halv 9 och kl 10 ska jag vara på Nordiska museét. Innan jag drar ut dit ska jag göra några ärenden och så drar jag taxi ut mot Djurgården. Stressfritt, absolut.

Inga kommentarer: