torsdag 6 mars 2008

The space that's in-between insane and insecure

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaag håller på att somna här i sängen. Trötttt som faaa-aan. Det blev ganska sent igår. Visningen var bra, iallafall för mig o Madde som inte kan lika mycket. Gick väldigt fort för att vara 2½ timme.

På dagen fixade och städade vi lite. Vanessa skulle ha en hylla från salongen till hennes lägenhet. Efter allt bärande o städande så bjöd Anna osss på lunch på Samuraj. GOTT!


Efter lunchen gick vi några ärenden åt varsitt håll. Jag gick med handukar till kemtvätten med Madde. Sen back too work. Hjälpte Anna och höll på lite med mina dockor. Sen vare dags att göra oss i ordning. Innan vi gick till Wella så köpte vi hamburgare på Donken som vi åt på vägen. Om någon hittar spår av hamburgare längs Grevgatan och Skeppargatan vet ni vem som "lagt" det där. Typ gurkor, lök och sallad.

Nu måste jag börja göra mig i ordning för skolan. Alltid lika funny!

Inga kommentarer: