söndag 9 mars 2008

Boy you can put me on you, like a brand new white tee

Fy faaaaan vad jag längtar tills jag blir vuxen på riktigt, typ när jag e runt 21. Jag kommer vara världens krog-hora. Jag lovar! Komma helt seg till jobbet o sånt. Fredag, lördag och sääkert onsdag. Jag fick värsta ha-begäret efter krogen just nu.

Redan i sommar så ska jag fibbla inne på krogarna i Visby. Pappa ska få fixa VIP-kort! Stockholmsveckan kommer bli den bästa, Madde o Vanessa ska kanske komma oxå! Satan i gatan. Sen säkert andra gamla polare från stockholm som jag inte hållt kontakten med. Jag hoppas, nej, jag vet att det blir KALASIGT!

VI SES I DIMMAN!

If there's a camera up in here
Then I'd best not catch this flick
On YouTube
'Cause if you run your mouth and brag
About this secret rendezvous
I will hunt you down

Inga kommentarer: