tisdag 25 mars 2008

I wanna get back in your head

Puhu. Jag är dödstrött. Igår var vi hemma hos J, jag alex och malle såklarrt. Fler folk oxå såklart.

klockan kan väll ha varit 04:00 när vi hoppade in i taxin hem. Problemet var att ingen av oss hade med oss pengar när vi åkte, av någon STUPID anledning.
Och bara därför ska det krånglas. När vi är halvvägs hemma kommer Alex på att hennes mobil ligger kvar på bänken hon J. Jaha, fan så vi får åka tillbaka. När vi då åker därifrån ligger det på 200:- så vi kan ju bara hoppas på att Malins föräldrar lagt fram taxipengar. Vilket dom hade, 150 kr. Det räcker alltid. Utom idag för när vi då var framme låg den på 350:- så jag säger att vi har ett stopp till så jag åker hem till mig och snubblar in i köket efter pappas plånbok. Haha men som tur är, visste han att jag inte hade några pengar med mig så plånboken låg fint mitt på middagsbordet. Så jag fumlar omkring och till sist kommer jag ut igen och tänker betala med kort, för pappa är precis som jag, han har aldrig kontanter. Bara VISA-kort.
Men då för ovanlighetens skull hade han faktist kontanter. Så när vi är hemma hos mig ligger mätaren på 400 jämt. Så jag ger honom en 500-lapp men den här snubben är lite creepy så han fick ingen dricks.

Vi åker jämt taxi när vi ska åka hem på natten. Så alla chaufförer på gotland har kört hem oss någon gång, och alla ba, har jag inte kört hem er förut..? Haha JA tusen gånger!

Så imorse åkte mamma o pappa till stockholm. Båten är framme i nynäshamn kl 10 och 10:03 ringer mamma och leo svarar. Jag vaknar och hör att hon frågar vad jag gör. Sover säger Leo, va fan trodde hon? Jag var hemma kl 5 i morse! Och innan jag gick o la mig såg jag på The Hills och åt knäckemacka!

Så ringer idioten kl 10 och tror att jag är vaken. Jesus.
GOSSIP GIRL IS BACK ON TRACK APRIL 21st,
och någon av killarna kommer tydligen ut ur garderoben då. Det sägs att det är nån av dom 3 i huvudrollen, men det tror inte jag? SNÄLLA GUD SÄG ATT DET INTE ÄR NÅN AV DOM. Serenas bror verkar rimlig. Tydligen är det Chuck som är gay i böckerna, men in nu. Visst gud?

Inga kommentarer: