måndag 24 mars 2008

Just cut it out.


Hmm, segt här borta. Ja har haft lagom kul idag. Leo la häftstift utanför min dörr och jag trampade på två av dom. Fast dom åkte inte in djupt, men ont som satan gör det. Nu ligger dom på hans datorstol, i sängen och under kudden. Får se hur kul han tycker det är nu. Idiot.


Ikväll ska jag och Alexandra eventuellt käka chinesefood, med friteradbanan till efterrätt och allt. Det är väldigt schyssst.
Vi har varit påväg till Stockholm i 2 dagar, jag och hon men det går inte så br för oss, vi är lite för sega, men låter det inte mysigt med myspromenader runt djurgården och fika på mocco? Ah, jag längtar redan.


2morrow drar mina päron till sthlm för pappa har köpt ny bil, ful men annnars så.


Och så ska jag och Amy in till tatueraren och fixa våra kommande tats, ammie ska ha samma ord om jag men i annat format tror jag. Haha hon blev liksom lite kär i det när jag sa vad jag skulle ha. Så vi får se imorgon vad det blir av det!

Bara jag som e hungrig? Men vart är mina föräldrar liksom?
Haha igår när jag, pappa och Leo skulle fixa lunch så drar pappa bara iväg och säge att han ska åka och käka hamburgare, så han lämnade oss och vi blev helt förvirrade och började yra omkring i köket för att försöka överleva. Leo bestämmer sig för att koka ris
- Vet du hur man gör ris?
- Nej?
- Haha gör du inte?
- Nej. Gör du eller?
- Nääe men du ju 17!

Jävla åldersdiskriminering tycker jag. Iaf så började han med det och jag började göra pannkakor, tog fel slags mjöl men det gick ändå. Men 5 min senare kom pappa tillbaka med mat, jag som nästan hade tappat hoppet.

Haha i'am a lost cause.

x

Inga kommentarer: