lördag 29 mars 2008

You know Im smooth, Im bad

Senaste dagarna har jag bara varit med personer ur min släkt.

Onsdagen var jag hela dagen hos Farmor & Farfar. Jag klippte farmor och la hennes hair på småsmå spolar. Alltid lika mysigt att vara där, när jag kommer in genom dörren blir jag helt lugn. När man sitter i soffan lägger jag ner huvudet på kanten och är redo att somna. Haha underbart. Hela deras hus är myspys. Med havsutsikt och allt. Ah jag är glad att jag är härifrån.

Torsdagen hjälpte jag Lena, min faster med hennes flyttkartonger. Hon har ju kvar huset på Krusmyntagården, som har haft kvar alla möbler och grejer. Hon köpte allt nytt till hennes lägenhet. Så alla grejer skulle delas upp i släng, spara och ge bort. Och hon har jäääävligt mycket grejer vill jag säga.
Så vi hade mysdag och betällde först take-out från Max till lunch sen åter take-out Thai till middag. I Love!

Igår hade jag och mamma heldag på stan. Sooda, Fåfäng och lunch på Vinäger. Sen alla små crapbutiker också såklart, men där köpte vi itne mycket.

Imorgon bär det av hem till Stockholm. Ska bli sköönt! Men det är alltid tråkigt att åka härifrån.
Fast om 2 veckor ska jag hit igen då Alexandra fyller 18 år. Så då blir det partaj med stort P!
x

Inga kommentarer: