tisdag 11 mars 2008

Confrontation

Nånting händer i min kropp just nu. Jag e trött och krasslig. Och jag har väldigt ont i mit huvud. Har knaprat ipren hela dagen. Poppin pills liksom.

Inatt kunde jag inte sova, tankar rullade omkring i mitt huvud och fick mitt hjärta att bulta så högt att paret i lägenheten brevid förmodligen hörde det. Runt 00:00 ringde jag Alexandra. Ibland behöver man prata av sig ordentligt. Mycket som stör mig just nu och jag behöver en opartisk som kan lyssna. Haha båda har vi lika många problem så vi pratade typ till det blev morgon.. Då dog våra batterier så vi fick avsluta mitt i allt skratt.

Jag var taggad och fett trött i morse. Bara för att jag var sugen kom jag tidigt. När sen Vanessa dök upp runt 10 färgade jag hennes utväxt. Efter gick vi och mötte Madde. Vi käkade på Thelins i fältan sen gick vi några ärenden och efter det tillbaka till salongen. Madde började öva på din uppsättning och jag shamponerade och fönade Lillemor. Vanessa hade en kund som skulle färga sin utväxt, så det fick jag göra också. 2 färgningar på en dag! Så roligt! :D
Sen pysslade jag mest, fönade lite vågor oxå.

Madde är min idol! Hon är kvar på salongen sent in på natten varje dag för att förbereda sig inför tävlingen imorgon. Hon e så duktig! Jag bli så stolt över henne! Hon är så fokuserad!

Inga kommentarer: