tisdag 22 april 2008

Whenever I take them out, I end up taking them down

Ed Westwick aka Chuck Bass är så löjligt het i senaste GG avsnittet. Jag svimmar nästan bara jag tänker på honom. Min pojkvän o allt.

I morse 07.29 ringde Anna mig och sa att hon inte kunde träna idag för hon har stäckt nacken, så jag skulle träna själv om jag ville. Självklart ville jag det. Och hon hade kvar sin tid hos hennes PT, Jeanette. Så idag hade jag Jeanette alldeles för mig själv. He he..
Nej, det var otroligt skönt faktist. Jag har en bra grund kvar sen min aktiva period. Så det är inte allt för jobbigt. Men det som var allra mest underbart var att efter jag gjort ett helt styrkepass på 1 timme, tänkte jag varva ner lite på rullbandet. Efter jag gått 1 km började jg springa och sprang på som fan, hela 1.5 km sprang jag. Det kändes riktigt bra.

Efteråt var jag helt slut så jag satte mig för att strecha och satt där typ i en kvart och bara stirrade. Jag var helt slut i alla jävla muskler. Bästa feelingen ever.
Jeanette har gett mig TVÅ program jag ska köra. Stenhårt-benhårt.



Efteråt jag god frulle från Karla Frukt. Min favoritsmörgås och jordgubbsjuice. Samma sak varje vecka. Ha ha
Till lunch gick vi till Cassi, efter det sprang jag några ärenden åt Anna och Vanessa.
Hjälpte till på en permanent och sedan fick jag sluta tidigare-
Och imorgon får jag låång sovmorgon. börjar inte förren 13.00-

Inga kommentarer: