söndag 6 april 2008

- 'I say anything, I'm a horny little dog'

Hemma igen. Glömde helt bort att jag hade tvätt-tid i eftermiddags. Oops I did it again. Jag skriver upp mig på tider men glömmer dom nästan alltid om jag inte skriver upp mig samma dag. Så jag skulle inte bli förvånad om dom andra som bor i samma hus är lite lagom irriterad på mig. Ajsan..

Har 2 läxor i etik o livsfrågor till imorgon. Skit kul jag har ingen lust med sånt där. Mobbning och sånt hemskt. Uäääh asså. Men även fast jag har allt de att göra sitter jag här och glor o gör nada. Mariah Carey spelas i min itunes och ska snart börja se på Fantastic Four m. Jessica Alba. Whom i love.

Anyway. Efter breakfast gick jag en runda på NK. Köpte lite smycken på details avdelningen. Gillar att man får lite udda saker till ett hyfsat pris där. Inte bara massa mainstream saker från h&m. Even though i love h&m är det tråkigt att man ser 10 pers med samma halsband på en gata. Näe. Köper jag nått på där byter jag oftast ut delar och själva berlocken och klipper o klistrar. Nästan.
För några veckor sen hade jag en dubbelguldkedja i två olika längder och på den längre kedjan hade jag en berlock som var en kanin i guld. Och den satt som ett gosedjur, och det satt en äkta vit pärla på magen som en vit fläck liksom.
Märker att en kedja har gått av och självklart den med min kaninberlock som jag fick i julklapp för längesen. Har inte vågat säga det till mamma än. Den kanske dyker upp. Hoppas jag.

Inga kommentarer: