torsdag 3 april 2008

Its nice t be here. Its nice to be anywere

Praktik hela veckan, nästan. I tisdags var Madde hos oss på eftermiddagen. Hon skulle iväg på kvällen så jag la hennes hår på spolar. I alla färger! Det blir så snyggt när man har långt hår. Jag gjorde likadant på Malin ¨på nyår. Och hon var drop dead gourgeus! Igår hände det inte mycket, jag pysslade med allt möjligt. Fixade Annas hår och färgade Lillemors utväxt.

Sen igår kväll var jag ute på och åt middag. först vin för dom lite mer myndiga på Anglais sen dinner på East. Man kan inte annat än att älska alla ställen runt stureplan.
Vädret inne i stockholm har varit fantastiskt den här veckan. Solen har skinat så solglajjerna måste man ha på. Finns det något bättre än solglasögon på våren.

Ikväll är det release partaj på Village vid Norrmalmstorg för 1000apor.se tyvärr är jag ju inte bekant med the scuhlmans så jag finns inte på listan men absolut tänker jag ta en promenad förbi inatt och kolla. Kändispackat kan jag looooova! Hahahaha

XX

Inga kommentarer: