onsdag 16 april 2008

I'm ignorin' every sign of caution that they provide

Den ena veckan är bättre än den andra just nu!
I tisdags mötte jag upp Anna & Vanessa på Östermalmsgatan för att bege oss till Grace, vårat tjej-gym. Det vare fantastiskt roligt och våran PT är grym! Riktigt festlig allt sammans!

När vi bytte om frågade Anna om jag ville hänga med henne ut till Hallunda och hennes skola. Vilket jag självfallet ville. Dom hade St: Botvids dagen då alla oilka program visade upp vad dom gjorde och sånt, you know.
Annas frisörklass lockade och plattade hår och så fanns det en klass som hade massage. Lyx! Ha ha!

Madde lockade mitt hår!

Och idag hade jag 2 kunder. Samma dam som förra veckan och Anna såklart. Så med extrem träningsvärk och sömnbrist klarade jag ännu en dag den här veckan.
Varken Anna eller Vanessa har varit på salongen mycket idag. Så efter min kund kl 2 fick jag min lunch. Så jag gick ner till Stureplan och köpte en pastasallad på Sandys. Gryyyymt god.

Nu har jag precis bokat min tågbiljett till SM! Första klass med internet fet frukost och annat lyx. Men tåget går 06:38 från station, inte lika lyxigt. Men det tar lite över 3 timmar till Jönköping så jag kommer iallafall fram i tid!

Anna har bokar sviter på Scandic så jag, Madde & Vaness ska dela på ett rum och Anna i ett annat. Det kommer bli aaaaaaaaas bra!

Det händet alltid saker all the time just nu, så det är bara en snabb uppdatering över 2 dagar.

I helgen ska jag ut till Nacka och kolla på konstutställning. David LaChapelles alla fantastiska fotografier på alla möjliga celebs ställs ut. Ett foto av honom jag älskar är på Lil Kim, hon är naken med Louis Vuitton mönster målat på hela kroppen. Fantastiskt! Googla honom, eller åk med till Nacka!

Nu ska jag se sista avsnittet av C/O Segemyhr säsong 1 innan jag somnar.

xx

Inga kommentarer: