måndag 28 april 2008

Then I found out that you were weak

Igår satt vi mest hemma och ruttnade i soffan. Jag och mamma tog en promenad i skogen. Det står en stor maskin av nått slag mitt i skogen och jag undrade vad det är;
Jag: Undrar vad det där är till egentligen..?
Mamma: Det är en tallriksblablabla.
Jag: ??
Mamma: Man använder den på åkern för att göra sånna där smala streck, du vet.

Ha ha ha nej, jag vet inte! Till middag köpte vi thai take-out. Det är så gott.
Mamma: Fan det är svårt att äta med pinnar. Men riset fastnar iallafall.
Pappa: Det är väl därför dom har kladdigt ris..

Vaknade klockan 7 i morse tack vare min bror. Han vägrar gå upp på morgonen så mamma får ropa på honom varje 5 min. Då är det inte så jävla enkelt att somna om. Våra rum ligger vägg i vägg oxå. Skit kul.

Fick ta ut vad jag kunde av det läget så till 9 åkte jag med pappa till Singnalen och dansskolan. Gymmade i en timme ensam, vilket inte är lika roligt. För mycket tid att tänka. Ha ha
Prövade trappmaskinen och den var oj så jobbig. Plattorna man står på åkte ner så jävla fort att man fick jobba på som att man sprang ifrån en dinosaurie. Men det är det värt för känslan när man är klar och sätter sig på en dyna för att strecha är härlig.

Nu ligger jag helt utslagen i sängen med nytt desperate housewives avsnitt.

Inga kommentarer: