tisdag 8 april 2008

You took my breath but I survived, I don't know how but I don't even care



Jag kommer ha träningsvärk utav helvete imorgon. Jag mötte upp A och V halv tio på Grace och vi tränade i 1.30 timmar! Jag var fett duktig. Det fanns en sån där maskin som darrar, you know, som darrar så jävla hårt och bränner as många kalorier. När jag stog på den kändes det som att mina njurar och tarmar och allt sånt äckligt höll på att krossas sönder, så hårt durrade det. CRAZY STUFF!

När vi kom tillbaka 11.30 hade Anna en kund sen skulle jag färga hennes utväxt. Vilket jag gjorde. Sen ville hon ha blonderade slingor i hätta. Sen ville hon lägga på en grå/silver aktig ton på slingorna. Så det gjorde vi oxå. Höll på i mååånga jävla timmar. Och runt 4 höll mina ben på att dö för då började dom fatta att dom tränat. Så kommer jag upp ur sängen imorgon är det en seger bara det.

Nu lirar mina hjältar champions leauge och vi leder med 1-0. Vinner vi är finalen i sikte! Synd för nu blev det 1-1. Fuck me hard. Jag gillar inte sånt. En äcklig finskt rövhål som gjorde mål oxå.
- Satan, sa jag och slog handen i väggen. Blodet började rinna så jag gjorde indian streck på kinderna. Nu är det krig.
Det är vad som hände här när dom fel knullade fittorna gjorde mål.

Inga kommentarer: