onsdag 30 april 2008

Try harder

Ha ha ha take it down slow.
Fan va lite man har att göra här, gå på stan alla dagar går ju liksom inte. Så många affärer finns det helt enkelt inte.
Så mesta dels av tiden planerar jag för min bday som inte är så jääätte långt borta. När jag säger planera menar jag planerar min önskelista. Såklart. En MacBook Air! I wantwantwant. Men min dator är ju inte ens ett år gammal så kanske kanske inte.
Men den datorn är helt fantastisk. Den väger 1,3 kg och är 2,5 cm tjock på det tjockaste stället när man stänger den. Mmm.
FAN-FREAKING-TASTIC

Ha, Chris Brown är överallt på musikkanalerna. Antingen solo, eller med Lil Mama 'shawty get loose', eller 'no air' med Jordin Sparks. Jag kan inte få nog av honom
heller. Dom 3 låtarna har gått den senaste kvarten.

Igår var det GG. Då blev Vanessa o Nate tillsammans. God damn. Och den onda bruden Georgina kom till stan och ställde till ett jävla liv för S. Och Dan kommer vara otrogen med G för G vill förstöra för S. Och sen kommer S & G bli lite mer intima än vänner oxå. Lespo! Varför kan man ju undra. S har ju varit lite freeky back in the days, tydligen.
Ha ha ha, jag vet för mycket.

Jag saknar 50. Huhuh, bara därför kom hans feja upp på Tv nyss Men det va ju inget. Han är ju så jäääävla snygg med sina nya tänder och nu är han super smal, det är lite gulligt oxå. Inga muskler där längre. Han ska spela in en film det är därför. sen kommer han biffa upp sig igen hoppas jag. Han är min, u know.

Inga kommentarer: