lördag 19 april 2008

Idioter

Jag är så jävla arg på min pappa - 0ch mamma. Jag vill ha en hemtelefon. Men får jag det? Nej. Varför?
Jo, min pappa tror att jag kommer ringa till mobiler, utlandet och sluta ringa från min mobil - så att han får betala.
Men nej, så är inte fallet. Jag säger spärra telefonen för mobilsamtal och utlandssamtal. I dont care, bara jag alltid ska kunna ringa hem.

Som idag. Jag skulle tvätta 3 par converse.
1. Och eftersom ett par är i färg undrade jag om jag kan tvätta dom med dom andra två.
2. Vilken grad ska jag tvätta dom på?
3. Och efter jag till slut bestämmer mig för att köra på 40 grader blev dom inte rena. Så jag ville veta om jag kunde ta dom på 90 grader utan att dom går sönder.

Kunde jag få svar på mina frågor? Nej.
Mina pengar är slut på mobilen och inte fan har jag lust att klä på mig och dra ner till kiosken och köpa påladdning. Och eftersom jag inte har någon hemtelefon kunde jag inte veta. Så jag fick chansa, det gick bra men någongång kommer det kanske vara nått värre och eftersom dom båda verkar vara döva och inte hör när dom får sms kanske jag dör eller nått.

Inga kommentarer: