onsdag 9 april 2008

No ifs, and, or maybes

And dance forever ever ever
Forever ever ever
Forever on the dance floor
___________________

Det sorgliga med det förra inläget är att det faktist är helt sant. Patetiskt.

Jag är trött som fan just nu, fast sådär skönt över trött. När man bara är sjukt skrattig, och så dansar jag. Jag dansar som fan över allt med Chris Brown -Forever in my headphones. Grymt bra låt. Kom ut i natt så fatta vilket smile jag hade när jag fick hem den. My baby love ´n all.

Skolan ger mig ångest. Alldeles för mycket som skall göras. Jag vill stoppa huvudet i sanden. Som jag brukar göra.

Den kända klänningen från h&m verkar aldrig komma i butik. Jag springer fan där inne varje dag men inte hänger den där.
Men nu som tur är har jag fått reda på vilken vecka den kommer in. Det kommer bli kaos när den kommer. Haha bara att hoppas att jag lyckas få med mig en.

Inga kommentarer: