fredag 4 april 2008

When I talk to the guys, I say one thing and mean another

Haha im going crazy till texten till 50s 'Liar Liar'. Helt CRAZY! Här har jag en hel del rubriker till mina inlägg. Jesus. Aningen nasty, men de e ju det roliga med det hela, right? Haha jag är lite småkär.

Ska börja göra mig i ordning. Vi ska till Anglais vid humlegården, för en fördrink där jobbar förövrigt Wilma! Sen ska vi till East och käka. Kan inte bli bättre. Efter ska jag bara chilla och dricka te.

Vi pratade tatueringar lite i skolan idag. Funderar på hur jag ska göra om mina stjärnor i nacken. Ska nog fixa till dom som blev lite för runda och lägga till fler mindre, tror det kan bli bra.
Den andra som är på G har inte fått en plats än. Jag har märkt att ordet jag valt lyckas fastna på andra personer så i forstättnigen ska jag vara tyst om det. Det var OK när Ammie ville ha samma men nu börjar det bli för många.

Dags att hoppa i klänningen och klackisarna och ut i vimmlet.

Inga kommentarer: