måndag 7 april 2008

Imstill a little protective about the people that I let inside

Äntligen har mitt nya busskort kommit. Äntligenäntligenäntligen! Och det bästa är att jag kan tappa det hur mycket jag vill för jag får pengarna tillbaka och kortet spärras. Kan det bli mer anpassat för mig? Tror inte det.

Imorgon halv tio ska jag möta upp Anna och Vanessa för ett träningspass med PT innan praktiken. Låter schysst tycker jag, så om jag gillar läget så ska jag nog börja träna där regelbundet. Min rygg mår inte bra i nuläget. Känns inge vidare när jag är på mitt andra år i utbildningen liksom. Så jag måste börja träna. Måste måste.
Det är ett only girls gym på östermalmsgatan vid karlaplan jag ska till. A och V har tränat där sedan julas och dom säger att det är super bra. Skulle egentligen varit där och kollar för länge sen men det har inte blivit av. Men nu så!

Jag älskar Mariah Careys nya platta E=MC². Den är hel skööön. Det var även förra skivan. Kommer ni inte ihåg Dont Forget About Us, We Belong Together, Shake It Of och Say Sometin'?
Tio poängare!

Nu ska jag kolla lite gamla gossip girl och tänka på Chase Crawford.

xx


Inga kommentarer: