lördag 17 november 2007

You're becoming a dream to me

Jag hade bästa kvällen igår. Jag dumpade alla middagsplaner och folket jag skulle träffa. Jag var bara hemma själv, åt glass och lite chips. Så jag somnade ganska tidigt efter Greys och Ugly Betty. Skönare än vad jag kom ihåg att det var att bara vara hemma all alone. Låter lite sorgligt nu när jag ser det skrivet. Men i dont give aaaa...

Top 10 at 10 Rihanna på MTV och Umbrella kom på 4e plats. Hon har aldrig haft en större hit än Umbrella så how in hell kan den komma på 4e plats. Men my god när man ser hur många superhittar hon har haft, pon de repley, if its loving that you want, unfaithful, UMBRELLA, SOS, hate that i love you. Told you, shes a suuuuuperstar!

Skulle vara duktigt och dammsuga och så fick jag för mig att jag behövde tömma påsen i dammsugaren, så jag drog ur den. Enkelt tyckte jag men sen hittade jag inte påsarna så jag ringde till mamma som sa att dom låg i stora garderoben. Men icke sa nicke för jag hittade inte dom men det ville jag inte säga till mamma. Så ja dammsugade utan påse i dammsugaren och det gick super bra. Men jag vill absolut inte öppna dammsugaren nu. Yucky. Jag är sämst.

Ska torka håret och göra mig klar sen ska jag till stan och shoppa lite. Behöver lite smågrejer tills vi åker sen kanske jag hittar något annat. Who knows....

Inga kommentarer: