söndag 18 november 2007

It might sound cocky, but is it really cocky if you know that its true?

Svensson Svensson är oh så bra. Vi har haft värsta maraton hela eftermiddagen. Hela nya säsongen, filmen och julaftonspecialen. Han pappan är så sjukt skön. Haha jesuschrist.

Igår på stan eller i tunnelbanan var det så stog jag och bara tittade rakt fram så går det en snubbe förbi och ger mig värsta hatblicken! Jag stog där i min egen värld och så kommer han från ingenstans. Det värsta är att jag kände igen honom, jag måste ha träffat honom förut men inte fan kommer jag ihåg hur, var och när. Jag tycker det är läskigt, undrar vad jag gjort mot honom............... Hah

Anyway, tog Fältan först och gick sen till NK. Köpte en Marc Jacobs väska. Liten brun-aktig kuvertväska. Fast den ser inte ut som ett kuvert, whatever. Jag ville ha den så jag köpte den. Yey!

Haha slog upp Aftonbladet i morse och då är det en stor rubrik:
JAGADE RÅNARE MED SMÖRKNIV
Orädda Ulla, 51, är dagens hjälte på Gotland.

Hon hade stått i sin affär och brett en smörgås när en kille kom in med en kniv och skrikit: Ge mig pengarna kärringjävel!

Sen hade 2 killar till gått in och en hade en yxa. Hon hade börjat skällt som fan på dom och viftat jätte snabbt med smörkniven då drog dom. Då gick hon ut efter och kastade smörkniven efter dom och skrek; Ska ni ha mina pengar får ni fan i mig betala skatt också, jävla skitungar!!

Haha! Det var en 17, 16 och 15 åring som hade gjort det och jag kan inte vänta på att få reda på vem det var. IDIOTER!

Inga kommentarer: