torsdag 8 november 2007

21 Questions

Funderar på att byta ut Östermalm mot Vasastan som location att bo när jag tagit studenten. Själv blir jag ju vuxen i Juli månad 2008. Kommendörsgatan är min favorit gata period. Super läge och inte alls trafikerad om man ska tänka på sånt som mamma och pappa kommer tänka på. Jag måste ju flytta till en vuxenlägenhet när jag blir vuxen. Eller jag vill flytta nu faktist. Hittade en 1a som var jätte fin på Karlavägen, det är iof Östermalm. Men det fanns en annan i Vasastan som var fin också. Det är bara att börja smöra till cheferna hemma på Gotland om en ny lägenhet.
Det är billigt nu om man jämför med hur det kommer vara nästa år, när alla andra födda 1990 ska flytta hemifrån. Kommer bli fett svårt att få tag i en ny lägenhet i stan då. Jadu pappsen.

Även fast jag önskat att stanna kvar vid 16. Inte så många mer än jag som faktist grät på sin 17årsdag right? 2007 har varit så jävla dåligt. Förutom sommaren, den var underbar. Bästa någonsin rent ut sagt. Det tyckte R också, hans sista blev det också. ....
Sibyllegatan är den absolut sista gatan jag skulle vilja bo på. C you know why. Fucking prick.

Igår på Extra Extra inspelningen var det en tjejkomiker som var så jävla dålig. Ingen av de 200 i publiken skrattade åt hennes skämt. Snarare åt henne. Hon var sääämst. Och mitt i programet säger Sandra tyst, jag tål henne inte asså....!! Gå och dö bruden.

Nu ska jag springa ner på Karlplan och Fältan och köpa mig lite food och möta upp med F efter på Odenplan och hälsa på R.

Inga kommentarer: