söndag 11 november 2007

Nothing I would'nt do

Mamma är sur på mig för att jag inte hört av mig sedan fredagsmorgon. 15 missade samtal från dom samt några till från andra. Mitt batteri tar alltid slut när jag behöver telefonen som mest. Osis, right? ;)

Farsdag 2day och jag har ju lite svårt att ge presenter, speciellt när dom är ganska stora och då blire svårt att skicka så han får vänta tills jag åker hem nästa gång. Dagen efter jag åkter hem nästa gång åker vi till puerto rico.

Igår var jag lite överallt vi hamnade på en fest ända ute i Nykvarn där E bor. Som sagt dog min telefon. Det är Fs fel. hur ofta tappar man bort sig själv bland folk? Nej juste, så vi fick let efter honom och mitt batteri tog slut för att jag var tvungen att ringa honom hela tiden. Så det var en ovärd resa dit. Vi lämnade festen som låg i ett hus nära skogen, och ingen av oss gillar skogen så vi åkte hem igen, gick förbi Stureplan och lämnade av G och där såg vi en snubbe utklädd till tomte. Gick förbi pressbyron och köpte nya Scratch med fiddy och timbo på omslaget. Efter allt det här gick humöret ner och vi avslutade på odenplan och kyrkan.

Nu har jag suttit och pluggat en stund på färglära och sånt. Har noll lust att göra det så får sen hur länge det varar efter jag är klar här-


Inga kommentarer: