torsdag 22 november 2007

Shawty Is A 10

Aha! Sverige är i EM och jag var såklart på Råsunda och visade support. Ljungan och Ibra är dom enda jag skulle ge något för. Resten är ett jävla PACK som jag hellre skulle se på bänken. WEEY!

Tror allt som ska med till Spanien är framtaget och ligger och trängs med mig i sängen. Den stora frågan är hur fan ska allt få plats? Lite sent påtänkt kanske. Efter den stora väskan var färdig och SMOCKfull ringer maria och säger att hon ska möta upp mig i visby för att få grejerna dom glömde här innan jag åker. FFS! Så det var bara att rota igenom och ta fram det. Så nu ska jag väl sitta på flyget med 47 kassar, en datorväska och en handväska. KUL.
Jag hatar att packa och allra helst packa upp, men det är bara att göra om man ska komma någonstans.

Har laddat ner en hel drös med funny filmer till flyget, Bee Movie, Ratatouille, Heartbreak Kid, Borat, I Know Who Killed Me, Superbad och massa Svensson Svensson.

Sitter i min fina t-shirt jag fick av Anna, det står S:T Botvids Gymnasium på framsidan och -Jag valde rätt på baksidan! Funderar på att ha på mig den i min skola på Frisörlektionen. Den är bara sååå fin!! Haha

Får hoppas att jag lyckas få tag på internet under nästa vecka annars kommer jag att go nuts!

xoxox

1 kommentar:

aFonso sa...

my friend, if you're really like the fotos, what I can want more...than that beauty?afon..........blog-walkoflife-tigue.blogspot.com.....mail.afonso_dsg@hotmail.com yours..afon