onsdag 14 november 2007

That means Im like a bandit

Meningslös dag egentligen men så ska man inte tänka har jag fått lära mig in group theraphy.

Fick sova en hel morgon dvs till lunch och det var nödvändigt. FYI var jag vaken halva natten. Åkte till skolan och hämtade upp några papper till svenskaprovet imorgon. Jag har ingen bok så det var lite svårt att plugga utan den kom jag på först när jag kom hem. Så jag fick använda fantasin och googla runt på nätet efter info om runsvenskan. Ahhhrg.

Mötte upp A i Fältan och tittade på när han käkade. Jag måste fortfarande gå till den bilaffären typ 2 min härifrån men jag kan inte få det ifrån mig. Pappas farsdag present såklart. Han får den inte förrens på torsdag nästa vecka så det är väl ingen brådska med att gå dit och hitta något. Bättre sent än aldrig.

Nu ska jag bara ruska om F så han vaknar sen ska jag dra med mig honom till mig och tvätta! Ska bli intressant och se hur mina kläder klarar sig.

Inga kommentarer: