tisdag 13 november 2007

Ryder Music

Grrr, så het som Fiddy är i "I Still Will" ft. Akon videon borde vara olagligt. God dammmmmn.

Soft dag på praktiken, rullade Vanessas och Lindas hår på skruvade hårda plastspolar. Det var svårt med Vanessas löshår, det är dags att ta ut det snart så det är lite tovigt och har en ganska lång utväxt. Men det gick tillslut.

Precis när jag var klar med Lindas hår kom hennes doggy på at hon ville gå ut och kissa. Så jag och Sandra gick ut med henne så att inte Linda skulle behöva skämma ut sig inför halva Östermalm. Spolarna är knallrosa och man satt på en rosa/orange klämma över spolen så att den satt fast. Så dom så ut som två glassstrutar. Anyway, ingen av oss vet hur man rastar en hund, så vi gick upp en sväng förbi Kommendörsgatan men hunden gjord inget så vi ba; wth?

Sen kom vi på att hunden kanske bara gjorde det på gräs och när vi kom till en liten gräsplätt gick det fort. Haha

Och imorgon är jag ledig! A & V ska bort och Sandra ska på ngt gesällföredrag. Som jag skulle ha följt med på men så blir det ej.
Nu ska jag försöka fixa ngt att käka sen ska jag se CSI Miami och efter det ska jag ta och ringa upp alla som hamnat på missade samtal. Och efter det ska jag gå and give a surprice visit till familjen L.

Inga kommentarer: