tisdag 20 november 2007

And I love you for doing that, cant you see?

Min lägenhet är ommöblerad och jag tror jag vill ha det så här. Fast jag måste se hur det se ut när det är välstädat. Sängen är typ i centrum nu så den måste vara fint bäddad med alla tjusiga kuddar och påslakan. Då tror jag att det kommer bli riktigt bra.
Praktiken idag blev kort, färgade i Annas utväxt sen gjorde jag inte så mycket mer praktiskt. Kollade mest på när Anna jobbade. Sen fick jag äntligen lite mc donalds food i magen. Chicken Gourmet. Oh yeeeaah.

Nu ska jag ta fram min Marabou och se på någon bra film. Sen ska jag nog städa undan lite i köket. För på torsdag ska jag & Hanna käka lunch här. Färsk pasta med någon sås ska vi göra. Sounds a bit too hard för mig men Hanna är säkert proffs! Och i min skål på bänken ligger det både en annanas, bananer och päron. Det känns skönt att vara mer hemma. Jag tycker det är så mysigt. Tända några ljus och ligga i sängen med datorn och tvn främför mig. Thats the life.

Fast livet i huset i Spanien skulle jag inte heller tacka nej till. Tänk att få lämna allt dåligt här och ta med allt underbart. Och bara leva.

Inga kommentarer: