torsdag 15 november 2007

Commitment from me? Ah nahh not likely

Flipper förstörde min cashmere kofta igår när vi tvättade. Den blev storlek zero, bokstavligen. Sorgligt men så otroligt roligt..!

Efter skolan gick jag in på Åhlens och köpte Christina Aguileras parfym. Vi pratade lite om parfymer på gympan och jag var helt enkelt tvungen. Även fast jag lovat mig själv att vänta tills vi är utomlands och kan shoppa på taxfree. Nu blir det helt enkelt båda. Min parym hylla behövde en uppdatering. Och flaskan är riktigt gullig!

Nu ska jag ta en sväng förbi Odenplan och Gustav Vasa kyrkan sen ska jag möta upp med A och försöka hitta någonstans att käka.

Och av någon anledning äter jag bara ett mål mat om dagen. Jag mår så illa och jag kan inte få i mig mer. Äter jag lunch får jag inte i mig middag och hoppar jag lunchen äter jag middag. Jag tappade sugen den 7 oktober.


Inga kommentarer: