tisdag 6 november 2007

Whatever you need, boy it's all on me

Back to sthlm i lördags. Mötte upp med F och besökte R. La en bukett stora röda rosor vid honom. Gick på söndagen omkring i sthlm och och försökte tänka tillbaka på allt underbart som hänt på vissa platser med A&F. Jag var nog den ända i hela stan som hade stora mörka solglasögon. Tårarna tar aldrig slut.
Vi försöker vara starka för varandra like always, right babe?
For real is forever, vi älskar dig.

Idag hade jag praktik och där får man alltid skratta så det är det bästa stället för mig att komma och ha några bra minuter på en dag. Övade lite till klipp-provet på fredag och la curler i Sandras hår. Hon blev en riktigt het Christina Aguilera-kopia! Vi lunchade på Cassis och där såg vi ingen mindre än Arne Weise.

Vi åt dagens vilket var raggmunkar och fläsk. Jag MMSade en bild på det till pappa och sa, han kommer ringa inom 5 min. Visst gjorde han det och trodde inte på att det var min mat jag tagit kort på. Men det var det ju. Så ja fick en present av honom.

Vanessa messade nyss och hon har biljetter till Extra Extra inspelning imorgon. I Love Måns, blonda komikern som är programledare! Han är den roligaste ever.
____________________________________
Ses imorgon älsklingen.

dre shady fif

Inga kommentarer: