söndag 11 november 2007

But I really make babies when the mic is on

Jag saknar R
Jag saknar R
Jag saknar R

I morse vaknade jag typ 6 så jag gick och hämtade ett glas vatten, självklart häller jag ut det när jag sätter mig i sängen. Och helt otroligt nog så rinner det ut exakt brevid F så att om jag skulle rulla över honom typ 10 cm närmare skulle det vara exakt på rätt ställe för att se ut som att han kissat på sig. Jag kunde såklart inte låta bli. Han vaknade typ en halvtimme senare och ba; Va fan? Han var helt blöt på exakt rätt ställen. Jag höll på att garva ihjäl mig så jag var tvungen att gömma mig lite diskret under täcket. Herregud jag trodde jag skulle kvävas av att hålla allt skratt inne. Men jag var duktig på att verka oskyldig. A hade varit vaken och sett när jag spillde så han visste tydligen men var sååå gullig och sa inget. Inte för att jag tror att F trodde 1 sek på att han kissat i sängen men kul var det. Din min var oslagbar när jag vände mig om och skulle spela förvånad. Det klockrenaste whataa? uttrycket i ansiktet någonsin.

Inga kommentarer: