onsdag 6 februari 2008

You're nobody until you're talked about

satanhelvetejävlaskitfanskitfanfanhelvete. när gossip girl killarna var i stan för nån vecka sen fick jag ju bara se en glimt av dom. varför? jo för att jag e för ung för att komma in på stures. satanananddhdlaishfojävlafitta.
så nu när jag sitter och kollar igenom Elin Klings blogg från den dagen så skriver hon att hon "åt middag" med dom. sen drog dom vidare till rockbjörnen o sen in på sture. med bilder o allt. fan CHUCK! Youre killing me!
va i helvete? asså nej.

visste ni förresten att Ed, han som spelar Chuck e från London? nej ja vet man märker inte det i serien när han pratar för han snackar så sakta men när han pratar privat har han FETASTE brittiska dialekten!

fan i lördags sprang jag in i Joanna på festen, hon skriker lyckligt till mig;
- LIIIIIINNNN! TRÄFFADE DU MIN POJKVÄN?!
- Va? Nej!?
- Gjorde du inte?!
- Nej! vem e din pojkvän?!
- NATE!
- ?
- GOSSSIP GIRL!
- JAAHAA! Nej! Fan asså jag såg dom bara glida förbi och in på krogen! det va hemskt!
- FAN!
- Jag vet! Men Nate e inte lika het i verkligheten för han har typ skägg..!
- NEJ!?
- Jo
- Fan, men när han blir min ska jag nog få ordning på honom!
- Haha aaa. du o nate, jag o chuck!
- FOREVER!!

Inga kommentarer: