lördag 23 februari 2008

And it feels like you got me going insane

Myspys väder idag på gotland. Solen skiner och alla är på bra humör och aningen bakis. Åkte till stan med mamma & leo för det var nån inköpsdag på intersport med leos fotbollslag. Efter drog vi till Röda korset för det ligger med vägen. Fan vad skit dom hade där! ÄCKLIGT! Men ja hittade ett halsband för 25:-.

Sedan vare fikadags på Donken. Helt från ingenstans kommer en snygg brud med stor bulle på huvudet och solbrillor. Kan bara vara en person, Malin. Hon och Wilma som e på besök från stockholm var bakis och behövde lite hamburgare för att hamna på rätt humör. Snackade lite men jag stannade med mamma och leo. Sen kom Alex också.

Vi gick vidare till MQ och där gick jag loss;
Acne Jeans
Acne topp
Rodebjer topp
Acne klänning
Pepe Jeans klänning

Jag är lagom lycklig. Klänningen från Pepe Jeans är blommig, precis vad jag ville ha. Utanför satt hela gänget och solade så jag visade upp mina grejer. Dom ville att jag skulle stanna men jag ringer dom senare. Jag ville hem och kolla ARSENAL! Just nu lirar dom mot birmingham och dom ligger under med 1-0. Eduardo, en ung, snygg brasse bröt benet i början, so sad. Foten hängde helt löst. Sinnessjukt vilken fitta som gjorde så mot min älskade Eddie. Hemskt.


Riri & Chris at her B'Day party
<3

Inga kommentarer: