tisdag 5 februari 2008

I need a creditcard that got no limits

Flög från gotland i morse så jag kom exakt i tid till praktiken. 1 timme från gotlands flygplats till karlavägen i sthlm, inte dåligt.

Innan lunch klippte jag Lillemor, extremt kul. Läskigt också men det gick perfekt. Vanessa kollade igenom och allt va som det skulle. jag va förvånad!
Sen gick vi o lunchade på Fortuna i fältan, ceasarsallad med pasta. vi fick seriöst 10 pennemakaroner var. det va wierd, speciellt eftersom salladen kostade 102 spänn, 102!
Vi hade en scchöön dag, fick 3 biobiljetter av V så imorgon ska jag dra med mig nån på bio. Nån som känner före?

Och jag hittade min försvunna påse! den låg i min garderob på praktiken...... Sad aint it? Haha det va också kul.

Imorgon e varken A eller V på salongen, får se vad jag kommer pyssla med....

Inga kommentarer: