torsdag 21 februari 2008

And I am a material girl

Kom hem igår helt utmattad i min säng halvliggandes över datorn. Jag har haft så kul att jag e helt slut. Mitt huvud värker något så otroligt. Arsenal lirade CL-fotboll mot Milan igår kväll, 0-0 dock. Jag tycker Ars har bollen mest så jag e inte så jag kände mig aldrig orolig! Jag älskar ARSENAL!

Tisdag
Kommer ganska tidigt till salongen, V är där men när A kommer efter ett tag så försvinner dom ut på stan för några ärenden. Jag pysslade lite med en uppsättning och tvättade & fönade Lillemor. Sen skulle Lillemor till Frisör Företagarnas kontor som ligger på Vasagatan. Det var årsmöte samma dag så det var lite diplom och sånt som skulle hämtas. Jag blev chockad när jag kom in på kontoret. Fetaste stället! Helt nyrenoverat och så fräsht o fint. Där skulle man allt jobba. Haha efter drog jag till H&M, men kom ut tomhänt. Sen köpte jag lite take-out och käkade på salongen. Två elever från Annas klass hade kommit. Dom skulle stå och träna. Sen va Vanessa hungrig så då gick vi allesammans till donken igen. Haha jag drack bara en cola den här gången.

Onsdag
Vi åkte till Odenplan för att handla på Wella men deras butik sög, vi behövde band till perm. spolar och lite annat smått. Men vi köpte nada. Gick in på Åhlens och tom dom hade vad vi behövde. Vi var där ett tag och pratade om masssa olika saker. Sen åkte vi till sturegatan och käkade på Vapiano. GOTTTTTT med stort T. Fast Carro och Madde, som eleverna heter, ville helt plötsligt inte ha. Så dom åkte typ ända till Norsborg för att käka.. Haha fett lustigt. Jag tänkte att det är säkert för att dom tyckte det var för dyrt.. Men 85 spänn e inte så farligt.
När vi kom tillbaka så hade Anna lite kunder så jag hjälpte henne. Sen var klockan mycket så jag gick hem.


Nu är det skola igen och jag börjar om typ en timme. Ska göra klart allt sen drar jag. Och ikväll är Akon i stan och har konsert nånstans. Ska försöka hinna med det också.

Inga kommentarer: