tisdag 26 februari 2008

Gold digger like a hooker just smarter


Jaaaaaha. Är det inte helt otroligt at jag är den ända i min familj som e vaken när jag var den som var ute igår?? Pappa ligger i sitt rum o sover, mamma ligger i sin säng. Fast Leo är inte hemma, men ändå.....

Vi hade iallafall jääävligt kul igår. Först var vi hemma hos Matilda. Bara sköna gänget liksom. Malle, Wilma, Alex, Ammie, Matilda och jag dåra. Sen var vi tvungna och dra för Ms päron skulle komma hem. Då drog vi rakt över gatan till Ronja. Där vare lite blandat folk. Vi dansade lite och så, men mest av tiden satt jag och Ammie inne på toaletten och hade såkallat 'deeptalk'. Haha fan vad jag saknat henne!

Vi har en fullspäckad vecka här nere.
Måndag: Fest
Onsdag: Fest
Fredag: Fest
Lördag: Fest

Har en känsla av att ingen av oss kommer vara speciellt utvilade på måndag när det är back to school.

Inga kommentarer: