fredag 8 februari 2008

FRUSNA MÄN SÖKER KÄRLEK

OJ SÅ FEL DET KAN BLI IBLAND. Jag var helt sluuuut när jag slutat skolan. köpte fruktsallad och gick hem till m, han hade köpt baguette o grejer så det blev typ lunch. la mig i sängen och satte på 2 ½ män runt halv 5

23:36 vaknade jag. jag sov alltså hela eftermiddagen och kvällen. Nu e jag pigg som faaaan men m vill inte leka nu.

- seriöst! 1 natt utan sömn, DU KLARAR DE!
- HAH nej, jag sover!
- Aaaaaaaaaaaaaaah ja drar fan hem
- du e inte lite dum, sätt på dvdn eller vad som helst
- nee jag drar
- ....du kommer bli våldtagen
- ....... va fan
- jag ringer lite folk
- hehe....... visst

......
- vem fan pratar du med?
- jag sa ju att jag skulle ringa hit lite folk
- inte på riktigt?
- jo...
- jaaaaaag vill dööö på dig

haha aja, nu sitter jag här iallafall, Jay Leno på 5an, en presidentkandidat e där- ganska ointressant så jag har tvn på ljudlös.

Inga kommentarer: