lördag 2 juni 2007

P.I.M.P.

Underbara dag. Hade värsta sommarkänslan när jag vaknade så vi sprang ner på stureplan
och åt brunch i solen., fast det var lite blåsigt men det gjorde inget. Dagen som började så bra fick ett slut ganska tidigt och jag var tvungen att gå hem och skriva klart svenskauppgiften. Mamma som alltid ska kolla igenom innan det lämnas in jobbar kväll så allt blir så långdraget men det får gå.

Fick också för mig at färga håret, eller underhåret blev det. mn riktiga hårfärg på underhåret är ganska mörk mot det andra som är slingat. och jag kände för att göra det ännu mörkare. Har ingen riktig åsikt över resultatet. Ingen dramatisk förändring men ändå så syns det.


Ikväll är det em-kval och jag ska se det hemma i sängen, tänker inte röra en fena.

tills det börjar ska jag kolla RUN'S HOUSE. det är det bästa som går på tv, period. Jag älskar angela, och diggy och jojo och allihoooopa. Haha ska nog lyckas gifta mig in i familjen simmons. Tror jag har mest chans hos jojo, han är inte dirket snygg men vi är iallafall i samma ålder haha Hur kan man inte älska dom?

Inga kommentarer: