måndag 4 juni 2007

Shut Up And Drive

Dagen har bara flugit förbi, kan inte fatta att klockan är 10 på kvällen!! efter skolan åkte jag hem till hanna i gnesta. ttyp minsta stället på jorden men det var myspys. Det var så jäklans varmt nät vi satt ute och åt men tackar för solen- Och my god jag var så impad av hennes dator. windows 98 hade den och jag trodde inte ens att det fanns längre! haha men att var ai gnesta fick mig att inde att jag måste ha en sommarstuga på landet. Tror inte jag klarar storstaden året om.
Haha, och bacon-incidenten i helgen tycker alla är rolig frutom honom jag faktist kastade den i huvudet på., han klagar på att han fortfarande kan känna lukten av bacon. men det är inte mitt problem så w/e. haha


jessica alba är så åå snuskigt snygg. en anledning till varför jag vill vara en kille

Inga kommentarer: