söndag 3 juni 2007

We Both Think Alike

Fick ännu mer sommarvibbar så jag gick ner med alla till vattnet på söder och det var så skönt att jag somnade i min stol! jag vill bara att skolan ska sluta så man kan få göra det varje dag. Jag äs så trött på allt som har med skolan att göra. Fan alltså-. Plus att betygen sätts på fredag så varför ska vi gå i skolan en hel vecka till?! det är så stupid. Jag vill hem och åka till stranden och äta glass nere på hamnen. Och äta middag varje kväll med mamma o pappa. Leo du är för pinsam att jag dör. Du kommer ångra dig när du blir större.
Nu ska jag försöka bli klar med allt. Jag är pinsamt nog inte helt nykter, how did that happen?
och robin thickes album har gått dygnet runt i min ipod. Albumet är underbart och JESUS vilken röst. Och fif<33333.

Inga kommentarer: