lördag 9 juni 2007

Rehab




Allt är som vanligt around here, alla är borta och leker på eget håll. mamma jobbar, leo är med polare, pappa är på bilträffa crap, och alex är med you know who.
Så jag får ligga och steka för mig själv i hettan. vilket är skönt för att det är tyst, så allt det där gör inget, jag behövde klaga på något bara.

kemtvätten har typ kidnappat min burberry dom ba öh vi kommer behöva 2 veckor på oss. dude, 2 veckor för en jacka get the f outta here. så det är väl bara att vänta.
ska fylla upp ipoden med mer låtar sen back to black.
och mitt marc jacobs klockhalsband jag reserverat på NK har tydligen kommit nu, dom sa i oktober att den skulle komma i mitten på december. Jag hade tillochmed glömt bort det men så ringde dem igår. dom kommer inte ens läggas ut i affären. så alla suckers som vill ha kan glömma om ni inte har reserverat. 2bad4yall
Haha

Inga kommentarer: