torsdag 7 juni 2007

But I've got to make a move on with my life

Oh wow, skolveckan är slut och det känns ofattbart. jag fattar inget. Hela sommaren kommer gå så fort och skolan kommer vara right back like a pain in the ass. det förstor hela grejen över att vara så nära avslutningen.

Och efter 4 näsblödningar på 1 ½ vecka förmodligen orsakade av stressen (om inte är det säkert hjärncancer) kan jag ta det lungt. är godkänd i allt så det är 100kg från axlarna. jag är sådan tidsoptimist och kommer allltid försent, och hinner aldrig klart med skoluppgifter i tid, och vad jag inte var medveten om var att om man missade ett prov eller inlämning får man ig, a bit harsh med vad kan jag göra åt saken.

efter matteprovet idag gick jag och elin och åt glass/pommes på bryggan elller va det nu är och vad det nu heter i solen-. mysigt värre. sedan massa affärstittande och jag är inte på köphumör. fast jag hittade en parfym jag ska köpa om jag kan hitta i liiiiiiiiite mindrre size än 100ml. jag använder aldrig ens upp 25ml så vad ska jag med allt det till liksom. har 15 st mer än halvfulla som bara står och ser fina ut på hyllan.

Imorgon praktik, sedan till båten och gotland för en snabbvisit.




&&&& STFU about britney hon är normalt totally hot och lets see hur snygga ni är efter 2 ungar!

Inga kommentarer: