måndag 11 juni 2007

No Clouds In My Stones

Öh, dagen har varit oerhört långtråkig. Mamma var borta med Leo, what else is new liksom ? Det har verkligen varit me, myself and I den här helgen. Funderade på att hänga med till beachen men wtf, jag orkar inte. Men w/e. Ska till Alexandra om någon timme då lär jag få snacka av mig och höra whats been going on over here. Sedan får pappa komma och köra mig till båtjävlen. men proppade datorn full med seinfeld så det kan bli lite trevligt.

igår satt jag och hjälpte leo med läxorna. dom gör samma saker som jag gjorde när jag gick i samma klass. EXAKT samma.
han ba, jag ska bara skriva lite fakta om estland sen är jag klar. så jag satt och läste om det och han skrev, blev klara och då ska vi tydligen skriva om litauen eller wtf det heter, blev klara då ba, nää, lettland också.
- go to hell leo. do it yourself buddy
-hah
...mamma! jag behöver hjälp
- jag kommer


Inga kommentarer: