torsdag 21 juni 2007

All The Dope Boys Go Crazy



Eh Eh Eh, imorse runt 9 låg jag och sov och vaknade eller sådär att man inte är vaken men man är vaken liksom, iallafall av att min mamma skriker SKOJAR DU? nerifrån. jag somnade om samma sekund men sen kommer hon in i mitt rum och säger vet du vad som hamnat i tvättmaskinen? jag fattar inget och ba nej säg inte om det är något av mitt som gått sönder, jag nästan skriker det för jag orkar med fler saker som går sönder. hon börjar meningen och jag skriker
- nej nej nej jag vill inte veta!!
- DIN MOBIL!
-NEJ?
- JO
- Nej
-jo
-skojar du?
jag springer ner och visst där ligger den med alla delar utspridda.
-asså fan
-jag vet
pappa vaknade senare och torkade den så nu funkar telefonen men inte skärmen. man kabn ringa med den och allt. kul! först tvättats i en timme eller hur länge maskinen håller på sen legat med den våta tvätten hela natten i maskinen. men jag tror skärmen kommer fungera när den blivit helt torr.

ska börja jobba imorgon också, känns fett skönt, har längtat i flera månader. Alltså, det känns inte ens som jobb. My nr. 1 spot i hela världen. eller, i sverige iallafall. efter helamobil incidenten drog vi till stan för att slicka såren. köpte stora spolar, självhäftande tror inte att dom fungerar men w/e.

Nu hoppas jag vi ska åka till hamnen och käka G L A S S :D:D:D

Inga kommentarer: