fredag 6 juli 2007

I Want It

50 CENT FT. JUSTIN TIMBERLAKE & TIMBALAND - SHE WANTS IT - on my mind 24/7

ojsan, typ en månad eller nått sen last time, but who cares, right? Öh, har hunnit med en massa crap, med work 24/7 och all the cashflow i världen leker livet.
Eh EH EH
4e juli var farfars b'day hela släkten lunchade på krusmynta. fett nice att träffa alla, det händer inte så ofta.
5e juli, my b'day of course. valde att jobba. annaars tycker jag min födelsedag blir too fucking long med all väntan. Fick allt jag önskat mig, diamant hänge till min långa silverkedja och fotbollskossan och farmors finfina guldsmycke. money what else. och lite fler småsaker. och när jag kom hem från work var de kvällsfika med nästan samma människor från dagen innan. släkten slår allt,,
6e juli, nr 1 sexbombs b'day. You got me saying, Ayo im tired of using technology, why dont you sit down on top of me!! ! <3


sexxxxxigt
Vädret är dock det sämsta. no sun. men som malle sa idag, at least kommer vi som jobbar inte efter med solbrännan. HA! HA! HA! sorry yaall.

Inga kommentarer: