söndag 15 juli 2007

Pose for the camera now FLICK! FLICK!

Have a baby with me baby, be a millionaire
I write the check before the baby comes who the fuck cares
I'm stanky rich, i'ma die tryna spend this shit


Aiight, har hela huset to myself. vet inte riktigt vad jag ska göra dock,. Är sjuk feber och förkyld och ont i min fuckin ghals så rösten är typ borta. But who cares.

Igår skulle jag och leo cykla till affären och köpa candy. själv använde jag pappas bike, nyckeln till låset sitter alltid i, men självklart inte igår när jag låste den-.. pappa hade åkt iväg med farfar för att köpa bil och mama var på beachen. så vi fick vandra/cykla till farfmor och vänta där tills pappa och farfar kom tillbaka. dom kom och vi åkte till hamnen och käkade lunch på någon ny restaurant-.

Lagade nyss min middag, gick sådär. satte på kastrulen med vatten och makaroner 17:40. satte mig vid datorn och 18:05 kom jag på att jag hade mat på spisen. Inte så lysande. men mamma hade lämnat mat till mig i kylen. så no harm done.

Inga kommentarer: